Την πρώτη παγκόσμια καμπάνια του παρουσίασε το Tinder, η οποία δίνει έμφαση στους διαφορετικούς τύπους σχέσεων τις οποίες μπορούν να διαμορφώσουν οι άνθρωποι μέσω της πλατφόρμας. Την καμπάνια, με τίτλο «It Starts with A Swipe», σε δημιουργική ιδέα της Mischief @ No Fixed Address, φωτογράφησε ο photo-digital καλλιτέχνης Pol Kurucz.

Η καμπάνια έχει ως κοινό-στόχο τους χρήστες της Gen Z, γιορτάζοντας την ικανότητα της συγκεκριμένης γενιάς να δημιουργεί diverse σχέσεις, οι οποίες υπερβαίνουν το φάσμα των ταυτοτήτων, από τις hetero-normative ή τις gender fluid σχέσεις έως τις αποκλειστικές σχέσεις ή τα one night stands.

Η καμπάνια αποτυπώνει έργα τέχνης, τα οποία παρουσιάζουν diverse μέλη του cast και των συντελεστών, αναδεικνύοντας τις διαφορετικές πλευρές των σχέσεων, όπως η συνάντηση με φίλους, η τοποθέτηση της οδοντόβουρτσας στο σπίτι ενός συντρόφου ή η συνάντηση με τους γονείς του.

Διαφημιστικά υλικά τα οποία προβάλλονται ψηφιακά, αλλά και OOH σε Νέα Υόρκη, Λος Άντζελες, Βερολίνο, Μαδρίτη, Παρίσι, Λονδίνο, Μελβούρνη και Σύδνεϋ, παρουσιάζουν εικόνες από μοντέρνα ζευγάρια, αληθινών ή με τη συμμετοχή ηθοποιών, σε τρυφερές στιγμές. Επίσης, στο πλαίσιο της καμπάνιας, το Tinder συνεργάζεται με influencers, κυκλοφορεί ψηφιακά video σποτ και αγοράζει διαφημίσεις σε podcasts.

(Πηγή: Campaign)