Στον «αέρα» βρίσκεται η 1η καμπάνια της 4 Wise Monkeys για το brand Mentos, σε συνέχεια της ανάθεσης του διαφημιστικού λογαριασμού από την Perfetti Van Melle. Η καμπάνια, με τίτλο «Fresh Talk», στην οποία πρωταγωνιστεί ο Χάρης Ρώμας, περιλαμβάνει σειρά videos, εκ των οποίων το πρώτο διέθετε χαρακτήρα εισαγωγής στην καμπάνια. Σε αυτό, ο ηθοποιός, σε ρόλο καθηγητή, κάλεσε τους νέους να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό, στέλνοντας εκφράσεις, τις οποίες χρησιμοποιούν, προκειμένου να τους εξηγήσει πώς θα λέγονταν «στην ορθήν ελληνικήν».

Στα videos που θα ακολουθήσουν, θα επεξηγούνται περισσότερες λέξεις και εκφράσεις, με βάση τις προτάσεις των συμμετεχόντων στον διαγωνισμό, ο οποίος διήρκεσε μια εβδομάδα και ανέδειξε, με τυχαία κλήρωση, 20 νικητές. Το video με την πρώτη λέξη ανέβηκε χθες σε Facebook, Instagram και YouTube, όπου και αναπτύσσεται η καμπάνια. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Kiss The Frog, σε σκηνοθεσία Θάνου Λυμπερόπουλου.