Όπως φανερώνει έρευνα των Google και Pixability

Συνολικά, τα 100 κορυφαία brands έχουν 2,4 χιλιάδες κανάλια στο YouTube με 40 δισ. views ανά κανάλι, και 611.000 βίντεο με brands. Ανεβάζουν ένα νέο βίντεο κάθε 18,5 λεπτά, ενώ το 10% των 100 κορυφαίων βίντεο είναι πάνω από 10 λεπτά, αποδεικνύοντας ότι τα brands επενδύουν στη δημιουργία περιεχομένου μεγαλύτερης διάρκειας αποκλειστικά για το YouTube. Επιπλέον, ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι τον Ιούνιο του 2015, σε σχέση με τον Ιούνιο του 2014, σημειώθηκε αύξηση 85% στα συνολικά views των 100 brands και 47% αύξηση των εγγεγραμμένων χρηστών.