Στο WPP συγκεντρώνει η SC Johnson τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό της μετά από spec, σύμφωνα με πηγές που γνωρίζουν σχετικά. Ogilvy και VMLY&R Commerce ήταν επικεφαλής στη διαδικασία.

Καμία από τις εμπλεκόμενες πλευρές δεν έχει παραχωρήσει κάποιο σχόλιο. Αν και η SC Johnson δεν έχει αποκαλύψει το ύψος της διαφημιστικής της δαπάνης, αναλυτές εκτιμούν ότι η εταιρεία πίσω από brands όπως Autan, Glade και Duck επενδύει παγκοσμίως περί το 1 δισ. δολάρια. Το 2014, η εταιρεία μοίρασε τον λογαριασμό της μεταξύ της Ogilvy και της Energy BBDO της Omnicom, μετά από μια συνεργασία 50 ετών με την FCB της Interpublic Group of Cos.

Η νίκη είναι σημαντική για το WPP και ιδιαίτερα για την Ogilvy, η οποία ενισχύει συστηματικά τη διοικητική της ομάδα, εστιάζοντας σε new business και ενδυναμώνοντας το δημιουργικό της «μέτωπο». Αναδείχθηκε δε Agency Network of the Year στη φετινή διοργάνωση του Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών. Η VMLY&R, γνωστή για την έμφαση σε digital και e-commerce, έχει επίσης επικεντρωθεί στην ισχυροποίηση της ηγεσίας της.

(Πηγή: AdAge)