Στο WPP ανατέθηκε, με άμεση ισχύ, ο λογαριασμός της Coca-Cola, αξίας 4 δισ. δολαρίων, μετά από ένα από τα μεγαλύτερα specs της χρονιάς. Την είδηση επιβεβαίωσε η ίδια η Coca-Cola τη Δευτέρα, αναφέροντας ότι το WPP θα είναι ο global marketing συνεργάτης της, ο οποίος θα λειτουργεί υπό μια bespoke ομάδα με όνομα OpenX.

H ομάδα αυτή θα διαχειρίζεται το creative, τα media, τα data και την τεχνολογία marketing σε όλο το χαρτοφυλάκιο των brands της Coca-Cola, καθώς και στις global δραστηριότητές της, όπως οι Costa και Innocent. Σε δελτίου Τύπου το οποίο εξέδωσε, η εταιρεία περιέγραψε τη σχέση της με το WPP ως «ανεπανάληπτη» τόσο σε έκταση, όσο και σε βάθος, καθώς και σε επίπεδο industry, «δεδομένης της εμβέλειας και του reach της».

Στο spec έλαβαν μέρος όλοι οι μεγάλοι όμιλοι, συμπεριλαμβανομένων των IPG, Dentsu και Publicis. Η Dentsu αναδείχθηκε συμπληρωματικός media partner του λογαριασμού, διαχειριζόμενη τα media σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές στις οποίες ειδικεύεται, όπως Ιαπωνία και Κορέα. «Είμαι πολύ ευχαριστημένος για τη συνεργασία μας με το WPP, καθώς επιταχύνουμε τον μετασχηματισμό του marketing μας», δήλωσε ο Manolo Arroyo, global Chief Marketing Officer της The Coca-Cola Company.

(Πηγή: Campaign)