Για την προσέλκυση ταλέντων και το χτίσιμο του production community

Στον πρώην Head of Production για το global business marketing της Facebook, David Rolfe, ανέθεσε το WPP τη θέση Global Head of Production, WPP και Hogarth. Ο David Rolfe, με έδρα την Hogarth Worldwide, τον creative βραχίονα του WPP, αναλαμβάνει τα νέα του καθήκοντα μέσα στον Μάρτιο και θα αναφέρεται στον Global Chief Creative Officer του WPP, Rob Reilly, και τον CEO της Hogarth Richard Glasson.

Το νέο στέλεχος θα είναι υπεύθυνο για την υλοποίηση στρατηγικής που θα αναβαθμίζει τον ρόλο του production στην υπεροχή του creative σε όλον τον όμιλο. Στα καθήκοντά του περιλαμβάνεται η προσέλκυση και η καλλιέργεια των καλύτερων ταλέντων στον τομέα του production από όλο το industry και η δημιουργία της βέλτιστης production κοινότητας. Δεδομένης δε της μακράς συνεργασίας της Hogarth με την Ogilvy, θα επιβλέπει και το production του agency. «Ο διορισμός του Dave υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας για εξαιρετική δημιουργικότητα εκ μέρους των πελατών μας. Θα αποτελέσει έναν πολύ καλό συνεργάτη για τον Rob και την ομάδα της Hogarth και έναν εξαίρετο υπέρμαχο της αριστείας και της καινοτομίας στο creative production σε όλο το WPP», δήλωσε σχετικά ο CEO του WPP, Mark Read.

(Πηγή: Ad Age)