To WPP ανέλαβε την κεντρική στρατηγική επικοινωνίας της γερμανικής πολυεθνικής εταιρείας Beiersdorf, ιδιοκτήτριας του brand Nivea, κατόπιν spec. Τον λογαριασμό θα διαχειρίζεται ενιαία ομάδα του WPP, με επίκεντρο τη Wavemaker.

Η Beiersdorf, όπως επιβεβαίωσε η ίδια, θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τα agencies Wavemaker, OMD του Omnicom και Carat της Dentsu, σε επίπεδο media planning και media buying τόσο σε τοπικές, όσο και σε διεθνείς αγορές, καθώς και στον συντονισμό στρατηγικής διεθνώς. Το WPP θα έχει την ευθύνη του communication strategy κεντρικά, από την έδρα της εταιρείας στο Αμβούργο, με στόχο να εγκαθιδρύσει μια εντονότερη εστίαση στην κεντρική επικοινωνία, ανέφερε σε ανακοίνωσή της η Beiersdorf. «Η ανάθεση δεν επηρεάζει τις τοπικές μας συνεργασίες με τα 3 media agencies, τα οποία διαχειρίζονται τους media λογαριασμούς μέσω τοπικών αναθέσεων», ανέφερε εκπρόσωπος τη εταιρείας.

Η Beiersdorf δαπανά σε media, σύμφωνα με την Comvergence, 500 εκατ. δολάρια. Στον διαγωνισμό, ο οποίος διήρκεσε 3 μήνες, συμμετείχαν, σύμφωνα με πηγές, οι Publicis Groupe, WPP και Dentsu. (Πηγή: Campaign)