Ο George Felix

Ο George Felix, πρώην CMO στην Pizza Hut, αναλαμβάνει καθήκοντα ως νέος Chief Marketing Officer στο Tinder. Η dating εφαρμογή ελπίζει η εμπειρία στο marketing που έχει ο George Felix θα βοηθήσει την εταιρεία να συνδεθεί περισσότερο με τους Gen Z χρήστες. Το Tinder είχε κενή την θέση του CMO από τον Νοέμβριο, όταν αποχώρησε η Jenny Campbell για να πάει στην Kate Spade με τον ίδιο ρόλο.

Ο Felix αποχώρησε από την Pizza Hut την 1η Απριλίου και τον διαδέχτηκε η Lindsay Morgan. «Οι δυνατότητες του Tinder ως ένα παγκόσμιο brand είναι απεριόριστες. Είμαι ενθουσιασμένος που μπαίνω στην ομάδα του Tinder σε μια περίοδο, όπου μια νέα γενιά αναδύεται και επαναπροσδιορίζει τις σχέσεις και τον τρόπο που θέλει να γνωρίζει καινούριους ανθρώπους», αναφέρει ο  George Felix.

Τα έσοδα της εφαρμογής αυξήθηκαν κατά 18% τον περασμένο χρόνο, με τους μισούς σχεδόν χρήστες να έχουν πραγματοποιήσει video chat με άτομα που εμφανίζονται ως match τους στην εφαρμογή, μέσα στην πανδημία. Επίσης, τον Φεβρουάριο του 2021, αυξήθηκαν κατά 19% τα μηνύματα ημερησίως σε σχέση με έναν χρόνο πριν, ενώ αυξήθηκε και η διάρκεια των συζητήσεων κατά 32%, ανέφερε η εταιρεία.

(Πηγή: AdAge)