Φέρει την υπογραφή της Saatchi & Saatchi

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Η επικοινωνία, που υπογράφει η Saatchi & Saatchi, φεύγει από το γνωστό concept της δοκιμής-αποτελέσματος που χαρακτηρίζει την κατηγορία και στρέφεται σε μια πιο συναισθηματική προσέγγιση. Χρησιμοποιώντας το μότο «That’s my Ariel, what’s yours?», η καμπάνια βάζει στο επίκεντρο τους καταναλωτές και τη σχέση τους με τα ρούχα τους. Σε ένα από τα τηλεοπτικά, η σύζυγος εκφράζει τη δυσαρέσκειά της με τη συνήθεια του συζύγου της να φοράει φανταχτερά ρούχα για να παίξει γκολφ.

Όπως λέει, ήλπιζε ότι με τα χρόνια τα χρώματα θα είχαν ξεθωριάσει, όμως το Ariel τα διατηρεί ζωντανά. Η καμπάνια περιλαμβάνει μεγάλη επένδυση και στα social media, καθώς επίσης και σε PR. Σύμφωνα με τον Ian Morley, Fabric και Homecare Marketing Director της P&G Μ. Βρετανίας, στόχος της μάρκας για τη βρετανική αγορά είναι να χτίσει πιο «στενές και συναισθηματικές σχέσεις με τους καταναλωτές, δίνοντας έμφαση στη χρήση των social media και μιλώντας πιο προσωπικά».