Αποδεικνύοντας τις ευρύτερες διαφημιστικές τάσεις και αλλαγές στο τηλεοπτικό τοπίο, η Disney είδε ποσοστό άνω του 40% των συνολικών της φετινών διαφημιστικών συνεργασιών να κατευθύνεται στο digital και στο streaming. Τόσο η Disney, όσο και η NBCUniversal επεσήμαναν ότι σημείωσαν αυξημένη διαφημιστική ζήτηση την τρέχουσα χρονιά. Ενδεικτικά, η Disney ανέφερε διψήφια αύξηση στο κόστος ανά reach 1.000 viewers, γνωστό και ως CPM, σε όλα τα broadcast κανάλια της.

Θέτοντας το diversity and inclusion ως σημαντικό μέρος της προσφοράς της, η Disney πρόβαλε την πρόσβαση που παρέχει στα brands, σε πιο diverse κοινά, καθώς και τη δυνατότητα που τους προσφέρει να μιλήσουν πιο αυθεντικά σε τέτοιες κοινότητες. Παράλληλα, η εταιρεία ανέφερε ότι έχει εξασφαλίσει σημαντικές DE&I συνεργασίες και δεσμεύσεις από όλες τις μεγάλες agency holding εταιρείες, παράλληλα με retail και financial services brands.

(Πηγή: AdAge)