Η Advertising Standards Authority (ASA) έχει δεχθεί εκατοντάδες παράπονα αναφορικά με τις διαφημίσεις από brands ατμίσματος σε τηλεόραση, outdoor και social media στη Μ. Βρετανία, εκφράζοντας τον προβληματισμό ότι φαίνεται πως απευθύνονται σε άτομα κάτω των 18 ετών και «παραπληροφορούν» σχετικά με τους κινδύνους των ηλεκτρονικών τσιγάρων.

Στη χώρα, ο δημόσιος φορέας υγείας έχει αναγορεύσει τα συγκεκριμένα προϊόντα εργαλεία διακοπής του καπνίσματος, ωστόσο, άλλα κράτη έχουν απαγορεύσει τη χρήση τους, εν μέσω αυξανόμενων επιστημονικών ευρημάτων σύμφωνα με τα οποία προκαλούν προβλήματα υγείας. Εκπρόσωπος της ASA ανέφερε ότι έχουν ήδη δρομολογηθεί έρευνες σε εταιρείες όπως οι Juul, Blu και Vype.

Οι καταγγελίες αφορούν, μεταξύ άλλων, μια διαφήμιση για τον κινηματογράφο της Juul που δείχνει μια συνέντευξη με πρώην καπνιστές που μεταπήδησαν στο ηλεκτρονικό τσιγάρο, μια καμπάνια outdoor της Blu, η οποία, σύμφωνα με τις καταγγελίες, παροτρύνει άτομα που δεν καπνίζουν να ατμίζουν και Instagram posts της Vype που στοχεύουν άτομα ηλικίας κάτω των 18.
(Πηγή: Marketingweek.com)