Στην έκδοση του νέου white paper της προχωρά η Ogilvy, το οποίο αφορά στην άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου στα social media και τις ευκαιρίες για τα brands. Έχει δε στόχο να εκπαιδεύσει για το νέο funnel, στο οποίο τα προϊόντα είναι αυτά που «ανακαλύπτουν» τους καταναλωτές, βάσει της δραστηριότητάς τους στα social media.

Μεταξύ άλλων, αναφέρεται ότι το social commerce αφορά σε αγορές που πραγματοποιούνται μέσω πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Pinterest, Instagram, TikTok, Snapchat, YouTube, κλπ.) και, συγκεκριμένα, στο πώς οι μάρκες χρησιμοποιούν τα social media για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, επιτρέποντας μια συναλλακτική σχέση μεταξύ πωλητών και καταναλωτών.

Επίσης, σημειώνεται ότι το social commerce δεν κάνει απλώς το feed μιας μάρκας περισσότερο shoppable, αλλά προσφέρει ευχαρίστηση στους υποψήφιους αγοραστές στα κοινωνικά δίκτυα μέσω ενός διαδραστικού και ταυτόχρονα εμπνευστικού καταναλωτικού ταξιδιού.