Τη βετεράνο της Wieden+Kennedy Colleen DeCourcy επιστρατεύει το Snap, 6 μόλις μήνες μετά την αποχώρησή της από την προεδρία του agency και την ανακοίνωση ότι αποσύρεται από το industry. H DeCourcy εντάσσεται στο δυναμικό του Snap ως Chief Creative Officer, που αποτελεί νέο ρόλο για την πλατφόρμα.

Από τη θέση αυτή, το στέλεχος θα έχει την εποπτεία για τα sourcing, development και storytelling για κάθε δημιουργικό εγχείρημα που αφορά την εικόνα του brand και το παγκόσμιο marketing. Με έδρα τα κεντρικά γραφεία στο Λος Άντζελες, θα αναφέρεται στον Chief Marketing Officer, Kenny Mitchell. «Στη Snap γνώρισα μια ομάδα συνειδητοποιημένων ατόμων με αξίες και αποστολή που μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Αυτός είναι 100% ο λόγος που το κάνω αυτό», δήλωσε η DeCourcy.

Το κοινωνικό δίκτυο βρίσκεται σε δημιουργική έξαρση το τελευταίο διάστημα, χρησιμοποιώντας AR και νέες τεχνολογίες για την ανάδειξη κοινωνικών σκοπών. Από την πλευρά της, η DeCourcy, διατέλεσε co-President και Chief Creative Officer της Wieden+Kennedy για πάνω από μια δεκαετία και βρίσκεται πίσω από καμπάνιες εταιρειών όπως οι Airbnb, Ford, McDonald’s και Visa, καθώς και τις βραβευμένες με Emmy καμπάνιες της Nike, «You Can’t Stop Us» και «Dream Crazy».

(Πηγή: Campaign)