Ανάθεση κατόπιν spec

Το Publicis Groupe επικράτησε στον παγκόσμιο διαγωνισμό για τον λογαριασμό του media planning και media buying της Stellantis, κερδίζοντας μέρος του από τη WPP. O λογαριασμός, ο οποίος είχε τεθεί σε review τον περασμένο Μάρτιο αφορά και τα 14 brands της Stellantis του Fiat-Chrysler τα οποία θα διαχειρίζεται το Publicis Group για τις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Ευρώπη, καθώς και όλα τα brands του PSA Group στην Ευρώπη. Το review πραγματοποιήθηκε μετά την συγχώνευση των Fiat-Chrysler και PSA Group το 2020, με στόχο να καταστούν η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως.

Ο λογαριασμός της Stellantis ανέρχεται, σύμφωνα με πληροφορίες, στα 2,4 δισ. δολάρια. Το Publicis διαχειριζόταν τον λογαριασμό της Fiat-Chrysler από το 2016 και η MediaCom του WPP τον λογαριασμό του PSA Group, από το 2017. Το μερίδιο του λογαριασμού που διαχειριζόταν η MediaCom άγγιζε τα 600 εκατ. δολάρια. Η Stellantis είχε στόχο να ενοποιήσει τα media της ώστε προβεί σε μείωση κόστους μετά τη συγχώνευση, καθώς στέφεται στην ηλεκτροκίνηση.

(Πηγή: Campaign)