Το Publicis Groupe αναδείχθηκε νικητής στο media review που «έτρεξε» η AB InBev αποκλειστικά για τους υπάρχοντες συνεργάτες της, αναλαμβάνοντας τις αγορές Ευρώπης, ΗΠΑ, Μεξικού, Κεντρικής και Νότιας Αμερικής και Ασίας. Η Dentsu διατηρεί το business στον Καναδά και την Αφρική.

Το Publicis Groupe χειριζόταν μέχρι πρότινος τα media για την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και Λατ. Αμερικής, ενώ τώρα έχει πλέον το μεγαλύτερο μέρος του λογαριασμού παγκοσμίως. Αν και η εταιρεία δεν δημοσιοποίησε ακριβή στοιχεία, εκτιμάται ότι η AB InBev δαπάνησε 845 εκατ. δολάρια σε measured media το διάστημα Ιούλιος 2020 – Ιούνιος 2021, με το 31% του συνόλου να πηγαίνει στο digital.

«Η στρατηγική δουλειά που έχουμε φέρει εις πέρας μαζί σε APAC και Λατ. Αμερική, και πιο πρόσφατα, με data και τεχνολογία από την Epsilon, έχουν θέσει γερά θεμέλια για τη μελλοντική μας κοινή πορεία», δήλωσε ο Arthur Sadoun, CEO και Πρόεδρος του Publicis Groupe. Από την πλευρά της, η AB InBev δήλωσε ότι στόχος της αναθεώρησης ήταν να επιλέξει έναν συνεργάτη με στόχο τον μετασχηματισμό, ο οποίος θα τη βοηθήσει να επιταχύνει το ταξίδι της και να πετύχει ισχυρή ανάπτυξη.

(Πηγή: AdWeek)