Συγκεκριμένα, η Publicis αναλαμβάνει τον στρατηγικό σχεδιασμό και την υλοποίηση των υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων, γραφείου Τύπου, media relations, influencers marketing, PR showroom και social media management της Adidas Hellas για τα επόμενα δύο χρόνια. Στόχος της νέας συνεργασίας είναι η προσέγγιση με ακόμα αποτελεσματικότερο τρόπο των κοινών της Adidas στην Ελλάδα, με πρωτότυπα concepts και κατάλληλες επιλογές στα social media, τα παραδοσιακά και τα new Media και τους influencers, ακολουθώντας σε κάθε περίπτωση την data driven προσέγγιση του Publicis Groupe που συνδυάζει δημιουργικότητα και τεχνολογία.