Η Disney αναμένει το programmatic να επιφέρει έως και το 50% των συνολικών διαφημιστικών εσόδων της, έως το 2024, καθώς στοχεύει, φέτος, σε μια αύξηση συνολικών εσόδων κατά 80% μέσω του automated advertising. Η εταιρεία ανέφερε ότι, την περασμένη χρονιά, προσέλκυσε 1.000 νέους διαφημιζόμενους, γεγονός που αποδίδει στη μετατόπιση από τις μακροπρόθεσμες διαφημιστικές δεσμεύσεις στο programmatic buying, λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας στη μετάδοση live γεγονότων. Για τον σκοπό αυτό, η εταιρεία λανσάρει το Disney Real-Time Ad Exchange (DRAX), με στόχο να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να δουν και να αγοράσουν διαφημίσεις streaming.
Σκοπεύει, μάλιστα, σύμφωνα με το Business Insider, να πωλήσει, μέσω της υπηρεσίας, διαφημίσεις linear TV, προκειμένου να ενισχύσει brands να επωφεληθούν από τις ώρες υψηλής προβολής. Η εταιρεία διεξάγει ήδη δοκιμές στην πλατφόρμα της, Hulu, μέρος του Disney+, μετά τις οποίες θα δοθεί πρόσβαση στους διαφημιζόμενους του Hulu. Επιπλέον, η Disney λέγεται ότι θα υιοθετήσει εργαλείο μετρήσεων από το Hulu, που μετρά τι κάνουν οι άνθρωποι μετά τη θέαση διαφημίσεων και ενσωματώνει αυτά τα first-party δεδομένα θέασης στο δικό της first-party data marketplace.
(Πηγή:Marketingweek.com)