Επισημαίνοντας τη δέσμευσή της για αποκλειστικά ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2030

Η Volvo λάνσαρε νέα καμπάνια, η οποία παρουσιάζει τις δεσμεύσεις της εταιρείας ως προς τη βιωσιμότητα. Με την υπογραφή της Grey, η καμπάνια «The ultimate safety test» ανατρέχει στις δοκιμές ασφαλείας που πραγματοποιεί το brand εδώ και δεκαετίες, από την οδήγηση μέσα από τοίχους έως τη ρίψη αυτοκινήτων από το μεγάλο ύψος. Τη στιγμή που διενεργείται το τελευταίο crash test, η προσοχή του πρωταγωνιστή στρέφεται στις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής που συμβαίνουν μπροστά στα μάτια του, καταλήγοντας στη φράση «Climate change is the ultimate safety test» και στη δέσμευση της Volvo να διαθέτει μόνο ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2030.

Το τηλεοπτικό σποτ έκανε πρεμιέρα στις 6 Απριλίου και συνοδεύεται από digital, outdoor, ραδιόφωνο και print επικοινωνία. Τα media της καμπάνιας διαχειρίζεται η Mindshare. Ο Mike Johnstone, Head of Central Marketing and Brand της Volvo Cars, ανέφερε: «Η βιωσιμότητα είναι πλέον το ίδιο σημαντική για εμάς όσο και η ασφάλεια, καθώς η κλιματική αλλαγή αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα, και η Volvo Cars έχει ένα από τα πιο φιλόδοξα κλιματικά σχέδια στην αυτοκινητοβιομηχανία».

(Πηγή: Campaign)