Έπειτα από την εξαγορά του από το Bloomberg

[ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ] Και αυτό γιατί οι ιθύνοντες του BusinessWeek, του οποίου η εξαγορά από το Bloomberg επιβεβαιώθηκε σήμερα, θεωρούν ότι με αυτόν τον τρόπο θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον του αναγνωστικού κοινού και θα καταστήσουν το προϊόν τους πιο ελκυστικό και για τους διαφημιζόμενους. Επίσης, ευελπιστούν ότι χάρη στη βελτιωμένη θεματολογία θα αποκτήσουν περισσότερους πιστούς αναγνώστες, οι οποίοι θα είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν μια σχετικά αυξημένη ετήσια συνδρομή είναι μόλις 35 δολάρια όταν του Economist είναι 106. Ο Norman Pearlstine, Chief Content Officer στο Bloomberg και επικείμενος Πρόεδρος του BusinessWeek, δήλωσε: «Πιστεύουμε ότι υπάρχει μια niche αγορά για ένα εβδομαδιαίο επιχειρηματικό περιοδικό που κυκλοφορεί ανά την υφήλιο. Είναι στο χέρι μας να την αξιοποιήσουμε”.