Για το media buying και planning στα παραδοσιακά και digital media

Global media agency of record της γαλλικής φαρμακοβιομηχανίας Sanofi αναδείχτηκε το Omnicom Media Group. To agency θα αναλάβει το media buying και planning στα παραδοσιακά και digital media των consumer healthcare και φαρμακευτικών προϊόντων της Sanofi στις αγορές εκτός των ΗΠΑ. Το agency θα συνεργαστεί με τη Sanofi, μέσω μιας ειδικής ομάδας με την ονομασία [email protected], η οποία θα συγκεντρώνει όλο το ταλέντο και τα εργαλεία που «επιστρατεύτηκαν» από το agency κατά τη διαδικασία του pitch. Η ανάθεση του λογαριασμού προέκυψε μετά από διαγωνισμό διάρκειας επτά μηνών, το οποίο επέβλεψε το search consultancy, MediaSense.

Στη διαδικασία συμμετείχαν η Mindshare, πρώην global κάτοχος του λογαριασμού, η Havas Media που διαχειρίζεται τον λογαριασμό στις ΗΠΑ, καθώς και η IPG Mediabrands. Ας σημειωθεί ότι δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό εάν η Sanofi ανέδειξε νέο media agency of record για τον λογαριασμό στις ΗΠΑ. Η φαρμακοβιομηχανία, εκτιμά η COMvergence, δαπάνησε, από τον Ιούλιο 2019 έως και τον Ιούνιο 2020, 1,1 δισ. δολάρια στα media παγκοσμίως, περίπου 430 εκατ. των οποίων διοχετεύθηκαν εκτός Βόρειας Αμερικής.

(Πηγή: Adweek)