Τον ενιαίο global media, brand και performance marketing λογαριασμό της Mercedes Benz κέρδισε, από τον ανάδοχο Publicis Groupe, του Omnicom Group. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είχε στραφεί σε ένα single-agency μοντέλο για τη διαχείριση των global media και marcoms δραστηριοτήτων της, με την Omnicom να επικρατεί μετά από κλειστό spec 6 μηνών μεταξύ των 2 ομίλων agencies.

Σε μια ασυνήθιστη πρωτοβουλία, η Omnicom είχε αποκτήσει 2 agencies με έδρα τη Γερμανία, το digital shop Antoni και την εταιρεία δημοσίων σχέσεων OSK, τα οποία ήδη συνεργάζονται με τον πελάτη, μετά τη συνεργασία τους κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού. Η Omnicom, η οποία πραγματοποίησε αρκετά acquisitions τα τελευταία χρόνια, προχώρησε, κατά δήλωσή της, στην κίνηση αυτή διότι θα υπηρετούσε πιο αποτελεσματικά το integrated agency μοντέλο του πελάτη.

Η νέα συνεργασία θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2022 και θα φέρει τον τίτλο «team X». Ήδη η Omnicom διαχειριζόταν την πλειονότητα των media και του marketing της Mercedes Benz, με το Publicis Groupe να διαθέτει μια μικρή μερίδα με επίκεντρο το creative. H απόφαση της Mercedes Benz σηματοδοτεί το τέλος της Publicis Emil, ενός bespoke agency τμήματος το οποίο δημιούργησε το Publicis Groupe το 2018 για τον συγκεκριμένο πελάτη. (Πηγή: Campaign)