Λανσάρει project παρακολούθησης online διαφήμισης

«Επί του παρόντος συνεργαζόμαστε με media agencies προκειμένου να βελτιώσουμε την ακρίβεια των δεδομένων. Η υπηρεσία monitoring θα διατεθεί εμπορικά τον Σεπτέμβρη του 2013», δήλωσε ο Marek Zamecnik, project manager of monitoring. Η παρακολούθηση της διαφήμισης στο internet θα εξασφαλίσει πολύτιμες πληροφορίες για τον αριθμό των display campaigns που πραγματοποιήθηκαν, το κόστος τους, τον φορέα ανάθεσης και τις κατηγορίες των προϊόντων.

Στο project προς το παρόν συμμετέχουν 50 διαφορετικά domains. Κατά το 1ο μισό του έτους, το monitoring έχει εντοπίσει καμπάνιες από 830 φορείς ανάθεσης για 415 κατηγορίες, με περισσότερα από 2.300 προωθητικά μηνύματα.