Έναν χρόνο μετά την ανακοίνωσή της 

Άδοξο τέλος είχαν οι συζητήσεις μεταξύ των ψηφιακών διαφημιστικών πλατφορμών Taboola και Outbrain, σχεδόν έναν χρόνο μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας περί συγχώνευσής τους. Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν την πρόθεσή τους να συγχωνευθούν τον Οκτώβριο του 2019, δηλώνοντας ότι μαζί θα αποκτούσαν πρόσβαση σε δύο δισ. ανθρώπους μηνιαίως, παρέχοντας στους διαφημιστές «ουσιαστικές επιλογές» πέραν της Facebook και της Google που κυριαρχούν στο διαφημιστικό οικοσύστημα.

Σύμφωνα με την αρχική συμφωνία, οι μέτοχοι της Outbrain θα αποκτούσαν μετοχές που θα αντιπροσώπευαν το 30% της νέας εταιρείας συν 250 εκατ. δολάρια σε μετρητά. Αν και το αμερικανικό Υπουργείο Δικαιοσύνης αποφάσισε να αμφισβητήσει το deal, η συγχώνευση καθυστέρησε περαιτέρω λόγω του ελέγχου κατά των μονοπωλίων σε Μεγάλη Βρετανία και Ισραήλ.

Εξάλλου, το μεγάλο χρονικό διάστημα που πέρασε και η ενίσχυση των εργασιών της Taboola φέτος, οδήγησαν την εταιρεία να ζητήσει την τροποποίηση των όρων της συμφωνίας, καταβάλλοντας λιγότερο από το ήμισυ του αρχικού ποσού που συμφωνήθηκε το 2019, με αποτέλεσμα την αδυναμία συμφωνίας.
(Πηγή: CNBC)