Oργανωτικές αλλαγές και επενδύσεις σε logistics, τεχνολογίες και ανθρώπινο δυναμικό

Το Public αναπροσαρμόζει τις στρατηγικές προτεραιότητες και την οργανωτική δομή του με στόχο να καταστεί, όπως επισημαίνει, «ο αδιαμφισβήτητος #1 e-commerce retailer στη χώρα». Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Public-MediaMarkt, Χρήστος Καλογεράκης, δήλωσε σχετικά: «Το Public είναι ο #1 e-commerce retailer στην ελληνική αγορά. Με τη βεβαιότητα ότι το retail του μέλλοντος είναι ηλεκτρονικό προχωράμε σε δομικές αλλαγές για να είμαστε μακράν ο ηγέτης του ηλεκτρονικού εμπορίου την επόμενη μέρα».

Συγκεκριμένα, η εταιρεία άλλαξε την οργανωτική της δομή δημιουργώντας τις εξής δύο διευθύνσεις: eCommerce Business Unit και Retail Business Unit. Η διεύθυνση e-commerce & marketplace αναδεικνύεται σε στρατηγική προτεραιότητα του Χρήστου Καλογεράκη και στελεχώνεται με επαγγελματίες από τη διεθνή και εγχώρια αγορά. Η διεύθυνση Retail Business Unit έχει στην ευθύνη της τα δίκτυα των καταστημάτων Public – Media Markt ενεργοποιώντας μια σειρά από συνέργειες προς όφελος του καταναλωτή.

Παράλληλα, σε τροχιά ανάπτυξης κινείται και το Public Marketplace, καθώς μέσα σε έναν μήνα πραγματοποιήθηκαν 40 νέες προσλήψεις, ενώ προστέθηκαν 350 ελληνικές επιχειρήσεις στην πλατφόρμα. Επιπλέον, ο μετασχηματισμός της εταιρείας θα υποστηριχτεί με μεγάλο πλάνο επενδύσεων, εστιάζοντας στους τομείς του e-commerce & marketplace, supply chain, υποδομές και νέες τεχνολογίες. Την επόμενη διετία το ύψος της επένδυσης θα φτάσει τα 26 εκατ. ευρώ.