Με την μορφή αυτή, η «Διαφημιστική Εβδομάδα» κυκλοφόρησε με συνέπεια για 12 ολόκληρα χρόνια, εκδίδοντας 579 τεύχη.  Στις 6 Ιουλίου 1994 έγινε η πρώτη αλλαγή στην ιστορία της «Διαφημιστικής Εβδομάδας», όταν εκδόθηκε για πρώτη φορά ως περιοδικό, τετράχρωμο, με 32 σελίδες ύλης. Στην πορεία των χρόνων, η «Διαφημιστική Εβδομάδα» μετεξελίχθηκε από ένα περιοδικό αποκλειστικά για τη διαφήμιση, σε περιοδικό marketing.

Η μεγάλη στροφή στην ιστορία του περιοδικού έγινε την Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 1999, όταν άλλαξε ο τίτλος του από «Διαφημιστική Εβδομάδα» σε «Marketing Week». Ήταν και η τυπική επιβεβαίωση ότι το περιοδικό είχε μετεξελιχθεί σε ένα πολύτιμο εργαλείο όχι μόνο για τους επαγγελματίες της διαφήμισης, αλλά και τους marketers και τους ανθρώπους των media.

Σήμερα, 18 χρόνια μετά την σημαντική εκείνη αλλαγή και αφού πλέον το περιοδικό έχει καθιερωθεί στις συνειδήσεις των ανθρώπων της Επικοινωνίας, του Marketing των Media ως το κορυφαίο, πληρέστερο, αλλά και ιστορικότερο της αγοράς αυτής, ήρθε η ώρα να περάσει σε μια νέα περίοδο της ζωής του. Το τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας, όπως έχετε διαπιστώσει, είναι εξολοκλήρου ανανεωμένο ριζικά, με νέο κασέ, νέες γραμματοσειρές, εμπλουτισμένη θεματολογία, ισχυρότερη δημοσιογραφική ομάδα. Χωρίς να ξεχνάμε τις ρίζες και την ιστορία μας, αποφασίσαμε ότι είχε έρθει η ώρα για μια ουσιαστική αλλαγή, η οποία θα ενισχύσει περαιτέρω τη δυναμική του περιοδικού, την διείσδυση και την επιρροή του στην ευρύτερη αγορά της Επικοινωνίας.

Σας προσφέρουμε λοιπόν ένα νέο ουσιαστικά εκδοτικό προϊόν, με τις ίδιες σταθερές αξίες της εγκυρότητας, της αξιοπιστίας και του πλουραλισμού, οι οποίες μας διακρίνουν 36 χρόνια τώρα. Παραδίδουμε την προσπάθειά μας αυτή στην κρίση σας και υποσχόμαστε ακόμα μεγαλύτερη προσπάθεια εκ μέρους μας, ώστε κάθε 15νθήμερο να έχετε στα χέρια σας ένα πολύτιμο εργαλείο για τη δουλειά σας, ένα περιοδικό που θα διαβάζεται και δεν θα ξεφυλλίζεται απλά.