«Κοστοβόρο το ισχύον σύστημα», δηλώνει ο Marc Pritchard

Τη δέσμευση της Procter & Gamble να διαπραγματεύεται συμφωνίες απευθείας με τους media partners της και την απομάκρυνσή της από το ισχύον μοντέλο, του «προ-αγορασμένου» τηλεοπτικού χρόνου, ανακοίνωσε ο Marc Pritchard, Chief Brand Officer της P&G.

Το χαρακτήρισε δε ως «απαρχαιωμένο». Η ανακοίνωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο συνεδρίου του Association of National Advertisers Media & Measurement, χθες Τετάρτη, όπου ο Marc Pritchard δήλωσε ότι το καθεστώς upfront media buying «βασίζεται σε μη ισορροπημένη πληροφόρηση, με τις εταιρείες media να διαθέτουν το πλεονέκτημα, διότι έχουν την πλήρη εικόνα του spending forecast».

Περιέγραψε το σύστημα ως κοστοβόρο για τους marketers, καθώς οι upfront συμφωνίες τους δεσμεύουν με stock αγορασμένου χρόνου. Αντ’ αυτού, ζήτησε μεγαλύτερη ευελιξία σε σχέση με το media buying σε πραγματικό χρόνο, καθώς και τη δυνατότητα προσαρμογής στη μεταβαλλόμενη αγορά, χωρίς την επιβολή κυρώσεων στα brands. Εξάλλου, ο Marc Pritchard διαβεβαίωσε ότι η P&G θέτει στις προτεραιότητές της τις άμεσες συμφωνίες με τους media partners, τα programmatic TV buys, καθώς και το measurement και accountability.