Εργάστηκαν στην καμπάνια Υπεύθυνης Κατανάλωσης Αλκοόλ του brand

Εκεί, εργάστηκαν πυρετωδώς πάνω στην καμπάνια της Υπεύθυνης Κατανάλωσης Αλκοόλ της Heineken. Φιλοδοξία τόσο της μάρκας όσο της ομάδας, είναι το έργο τους να κερδίσει μια μεγάλη διάκριση στα προσεχή βραβεία Cannes Lions 2016. Ο Αντώνης Μαργαρώνης και ο Χρήστος Παναγιώτου, οι δύο νικητές, μοιράστηκαν την εμπειρία τους δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Το ταξίδι στην Ολλανδία υπήρξε μια από τις εμπειρίες που θα μείνουν χαραγμένες στο μυαλό μας. Μέσα σε μία εβδομάδα συνεργαστήκαμε με τα μυαλά που κρύβονται πίσω από τις παγκόσμιες καμπάνιες της Heineken, αλλά και μία εξαιρετική ομάδα. Τώρα ελπίζουμε να διακριθούμε και στις Κάννες».