Τα πρώτα βραβεία YouTube Works Greece, τα «Όσκαρ της YouTube διαφήμισης» όπως τα χαρακτήρισαν οι παρουσιαστές της εκδήλωσης, απονεμήθηκαν χθες το απόγευμα σε online event μέσω YouTube. Η διοργάνωση της Google, σε συνεργασία με την Kantar, ανέδειξε τις πιο δημιουργικές και αποδοτικές καμπάνιες που έτρεξαν στο ελληνικό YouTube την περίοδο 2019-2020, μέσα από 8 διαφορετικά βραβεία.

Συγκεκριμένα, το βραβείο Best Media Strategy απέσπασε η Ikea με το «Lovestory» (Ogilvy), το Best Breakthrough Advertiser η Nak Shoes με το «#truestory» (Relevance), το βραβείο Best Audience Insight απονεμήθηκε στην Action Aid για το «Όλα τα Δώρα» (McCann, UM), το Best YouTube Integration στην Cosmote για το «Robogirl» (Ogilvy, Mindshare), η Ikea απέσπασε το Best Creative Work και το Best Use of YouTube for Performance Marketing για το «Λευκή Οθόνη» (Ogilvy) και το βραβείο Best Long-term Use of YouTube απονεμήθηκε στην Cosmote για την «Εκπαιδευτική Ρομποτική» (Ogilvy, Mindshare).

Το Grand Prix των πρώτων ελληνικών YouTube Works απονεμήθηκε στη Lacta για το «Act for Love» (Ogilvy, Carat). Όπως ειπώθηκε κατά τη διάρκεια του event, το YouTube μετρά στην Ελλάδα πάνω από 6 εκατ. monthly active users, οι οποίοι περνούν στην πλατφόρμα κατά μέσο όρο 35 λεπτά την ημέρα. Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυναν οι Πέγκυ Αντωνάκου, Γενική Διευθύντρια ΝΑ Ευρώπης, Google, και Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market, Agencies and YouTube, ενώ παρουσιαστές ήταν η Ζέτα Μακρυπούλια και ο Διονύσης Ατζαράκης.