Εντείνεται η ανάγκη συνεργασίας της αγοράς

Σύμφωνα με στοιχεία της SymphonyIRI που αφορούν στο 11μηνο Ιανουάριος-Νοέμβριος 2010, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς, το ποσοστό μείωσης έφθασε στο 8,91%, όταν στο σύνολο των πωλήσεων υπέρ μάρκετ και σούπερ μάρκετ (σε ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη) η μείωση ήταν 1,58%.

Σε μια αγορά που πριν λίγα χρόνια είχε να επιδείξει μόνο θετικά ποσοστά, το αρνητικό πρόσημο των πωλήσεων δεν αφήνει περιθώρια εφησυχασμού και φέρνει πιο επιτακτικά στο προσκήνιο την ανάγκη για συνεργασία όχι μόνο μεταξύ λιανεμπόρων και προμηθευτών, αλλά και μεταξύ επιχειρήσεων που ανταγωνίζονται για την κατάκτηση μεριδίων στις ίδιες αγορές. Όλοι αντιλαμβάνονται πλέον πως για να υπάρξουν προϋποθέσεις ανάπτυξης, πρέπει να υπάρχει υγιής ανάπτυξη του συνόλου της αγοράς.

Γι΄αυτό και η ανταπόκριση των ηγετικών στελεχών στο κάλεσμα του σελφ σέρβις για συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων πάνω στα κρίσιμα ζητήματα της αγορά, στο συνέδριο Winning Together in Difficult Times (Αθήνα, 16 Μαρτίου) ήταν άμεση. Μέχρι στιγμής, έχουν πάρει θέση σε κάποιο από τα πάνελ συζήτησης του συνεδρίου, μεταξύ άλλων, οι Γιάννης Αρτινός, Διευθύνων Σύμβουλος, Vivartia, Νίκος Βερόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Βερόπουλος, Δημήτρης Βιδάκης, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον Ελλάδας, Σπύρος Δεσύλλας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ελαΐς-Unilever Hellas, Laurent Dereux, Διευθύνων Σύμβουλος της Nestle Hellas, Νίκος Καραγεωργίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Αφοί Καραγεωργίου-Τρία Άλφα, Κωνσταντίνος Μαχαίρας, CEO, AB Βασιλόπουλος, Eκτελεστικός Αντιπρόεδρος, Delhaize, Αριστοτέλης Παντελιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος, όμιλος Metro κά.

H προετοιμασία του συνεδρίου συνεχίζεται και αυτή είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή για το σύνολο των εκπροσώπων του κλάδου να παίξουν ενεργό ρόλο, καταθέτοντας τις ερωτήσεις τους αλλά και τις απόψεις τους στο site του συνεδρίου www.sellingfmcg.gr.