Για την παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη

(ΛΟΝΔΙΝΟ)  Εκτιμά, μάλιστα, ότι η συνολική δαπάνη θα ανέλθει γύρω στα 470 δισ. δολάρια, επίδοση όμοια με αυτήν του 2009. Πάντως, όπως δήλωσε ο Jonathan Barnard, Head of Forecasting, «η αισιοδοξία στη Δύση έχει μετριαστεί κάπως εξαιτίας της ανησυχίας που επικρατεί σχετικά με την οικονομική κρίση στην Ευρωζώνη».

Έστω και έτσι, όμως, η Ευρώπη αναμένεται να παρουσιάσει αύξηση της τάξεως του 3,3%, ενώ η Ασία θα ενισχύσει την απορρόφησή της κατά 5,9% -εξαίρεση αποτελεί η Ιαπωνία για την οποία προβλέπεται πτώση 2,4%. Επίσης, οι Η.Π.Α. αναμένεται να προσελκύσουν κονδύλια αυξημένα κατά 2,3%, σε αντίθεση με τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική, στις οποίες η απορρόφηση θα περιοριστεί γύρω στο 12,1%. Τέλος, σε ό,τι αφορά τα επιμέρους Μέσα, η πρόβλεψη για το Internet κάνει λόγο για αύξηση 14,2%.