Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen

Αύξηση 32,7% σημειώθηκε στον συνολικό τζίρο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα, τα φρέσκα/χύμα προϊόντα, καθώς και τα είδη bazaar, την τελευταία εβδομάδα πριν το δεύτερο lockdown, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Nielsen. Ωστόσο, ήταν λιγότερο έντονη σε σχέση με το +85% της αντίστοιχης εβδομάδας του Μαρτίου.

Ο ρυθμός αύξησης του τζίρου, την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου, ήταν υψηλότερος στις πιο μεγάλες αίθουσες με τα hypermarkets να αναπτύσσονται κατά 48,1%, ενώ τα large super markets κατά 35,2%. Ειδικά, στον νομό Θεσσαλονίκης, ο οποίος βρισκόταν ήδη εκείνη την εβδομάδα σε τοπικό lockdown, οι πωλήσεις παρουσίασαν ρυθμό ανάπτυξης 33,9%. Θετική ήταν η τάση των πωλήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου και την αμέσως προηγούμενη εβδομάδα (26/10 – 1/11) στον νομό, οπότε και ανακοινώθηκε το τοπικό lockdown, καθώς οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,4%.