Όπως ειπώθηκε στο 5ο Mobile Marketing Event by Warply

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν πάνω από 300 παρευρισκόμενοι, ενώ ομιλητές ήταν οι Γιάννης Δοξαράς, CEO & Ιδρυτής της Warply, Θωμάς Μεταξάς, Media Manager της Tempo OMD, Γιώργος Ζαλοκώστας, Country Media Manager της Unilever Hellas, και Παναγιώτης Μπόμης, General Manager του CNN Greece. Οι ομιλητές ανέπτυξαν το θέμα του Programmatic Advertising από διαφορετικές οπτικές, κάνοντας επισκόπηση του status quo σε Ελλάδα και εξωτερικό και παρουσιάζοντας όλες τις νέες τάσεις στη διαφήμιση. Από αυτές, το mobile ξεχωρίζει ως το κανάλι επικοινωνίας με τις περισσότερες δυνατότητες στόχευσης και διασύνδεσης του ηλεκτρονικού κόσμου με το φυσικό κατάστημα. Όπως αναφέρθηκε, το συνολικό ύψος επένδυσης στο Programmatic Advertising φέτος θα είναι στο 20% της διαφημιστικής δαπάνης, καθώς οι διαφημιζόμενοι επενδύουν δυναμικά στο κανάλι του Programmatic και του mobile.