Σε ραδιόφωνο και περιοδικά οι μεγαλύτερες απώλειες
Έτσι, η συνολική διαφημιστική δαπάνη (τεκμαρτή) μειώθηκε το εν λόγω διάστημα, σε 832,67 εκατ. ευρώ, από 1.013,03 εκατ. ευρώ, το πρώτο 6μηνο του 2010. Τη μεγαλύτερη πτώση εξακολουθεί να έχει το ραδιόφωνο (-28,50%), ενώ μεγάλες απώλειες έχουν και τα περιοδικά (-21,49%).
Όπως δείχνουν τα στοιχεία, τις λιγότερες απώλειες έχει η τηλεόραση, με -13,67%, ενώ οι εφημερίδες «έπεσαν» κατά -14,29%. Θα πρέπει ωστόσο να τονιστεί και πάλι ότι τα ποσά που μετράει η Media Services είναι τεκμαρτά και δεν λαμβάνουν υπόψη τους εκπτώσεις και προσφορές διαφημιστικών πακέτων των μέσων. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η πραγματική πτώση στο σύνολο των μέσων είναι μεγαλύτερη του 17,8%.
ΤΕΚΜΑΡΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ ΠΡΩΤΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2011 |
|||
Μέσο | Α’ 6μηνο 2011 | Α’ 6μηνο 2010 | Διαφορά (%) |
Τηλεόραση | 291,47 | 337,64 | -13,67 |
Περιοδικά | 308,12 | 392,44 | -21,49 |
Εφημερίδες | 185,63 | 216,59 | -14,29 |
Ραδιόφωνο | 47,45 | 66,36 | -28,50 |
Σύνολο | 832,67 | 1.013,03 | -17,8 |
Πηγή: Media Services |