Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen

Αύξηση της τάξης του 17,1% σημείωσαν οι πωλήσεις των super markets, λόγω των μαζικών αγορών που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen. Διψήφια ποσοστά ανάπτυξης σημειώθηκαν σε όλα τα supergroups κατηγοριών (φρέσκα χύμα, τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα, καλλυντικά, προϊόντα καθαρισμού/φροντίδας σπιτιού), με εξαίρεση τις κατηγορίες bazaar, των οποίων οι εβδομαδιαίες πωλήσεις κινήθηκαν πτωτικά στο -0,9%. Στα FMCG, υψηλότερη ανάπτυξη σημείωσαν οι καφέδες φίλτρου (56,4%), το βούτυρο, τα άλευρα και αρκετές κατηγορίες αλκοολούχων ποτών.

Επίσης, ξεχώρισαν τα αντισηπτικά μαντηλάκια (93%), τα προϊόντα περιποίησης σώματος και τα αποτριχωτικά, καθώς και τα μαντηλάκια καθαρισμού για οικιακές επιφάνειες (97,8%), τα ελαστικά γάντια καθαρισμού και οι μπαταρίες. Ο ρυθμός αύξησης του τζίρου ήταν υψηλότερος στις πιο μεγάλες αίθουσες, με τα hypermarkets (άνω των 2.500 τμ) και τα large supermarkets (έκτασης 1.000-2.499 τμ) να σημειώνουν ανάπτυξη 27,2% και 19,5%, αντίστοιχα.