Είδη τεχνολογίας, χριστουγεννιάτικα και βιβλία στο Top 3, σύμφωνα με το BestPrice.gr

Αύξηση 143%, σε σχέση με το αντίστοιχο προηγούμενο διάστημα, σημείωσαν οι πωλήσεις το δεκαήμερο της Black Friday, σύμφωνα με στοιχεία της BestPrice.gr, ενώ 75% αυξημένες ήταν και οι επισκέψεις σε αυτήν. Επίσης, ακριβώς πριν το δεύτερο lockdown, η αύξηση στην επισκεψιμότητα έφτασε το 128%, ενώ το ποσοστό αύξησης των πωλήσεων στο 292%. Έρευνα αγοράς μέσω τις πλατφόρμας πραγματοποίησαν, τον Νοέμβριο, 4,2 εκατ. καταναλωτές, με το μέσο καλάθι να αυξάνεται 9%.

Όσον αφορά στη Cyber Monday, οι αναζητήσεις για προσφορές σημείωσαν αύξηση 66% και 63% σε σχέση με μια τυπική Δευτέρα και την περσινή Cyber Monday, αντίστοιχα. Επιπλέον, κατά το δεύτερο lockdown, η επισκεψιμότητα στο BestPrice.gr αυξήθηκε κατά 76% σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη περίοδο, ενώ συγκριτικά με το πρώτο lockdown, κατά 41%. Αύξηση στην επισκεψιμότητα σημειώθηκε, ενδεικτικά, σε καταστήματα Τεχνολογίας (185%), Βρεφικών και Παιδικών (179%), Ψυχαγωγίας (167%) και Μόδας (90%).