Στο δεύτερο τρίμηνο του έτους

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Έτσι, η Ένωση εκτιμά πλέον ότι μπορεί η συνολική αύξηση να φτάσει το 5,4% και τα 15,3 δισ. λίρες. Τη μεγαλύτερη άνοδο παρουσίασαν η Τηλεόραση με 25,5%, ο Κινηματογράφος με 24,2%, η Υπαίθρια Διαφήμιση με 17,7% και το Internet με 16,3%. Αντιθέτως, ο Τύπος και το Ραδιόφωνο παρέμειναν στάσιμα (+0,9% και +0,6% αντίστοιχα).

Όπως ανέφερε ο Tim Lefroy, Chief Executive της Advertising Association, «σπουδαία γεγονότα όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο, έδωσαν μεγάλη ώθηση στα παραδοσιακά Μέσα. Όμως, αυτό που πρέπει να σημειωθεί είναι ότι αυτή η αύξηση δεν συνέβη εις βάρος του digital».