Μεγάλη συμμετοχή στο Marketing Innovation & New Product Development Showcase

Είναι κάτι περισσότερο από ελπιδοφόρο να ανακαλύπτει κανείς ότι, εν μέσω σφοδρής κρίσης, το ελληνικό Μάρκετινγκ όχι μόνο δεν «κατέθεσε τα όπλα», αλλά  συνέχισε να επενδύει και να καινοτομεί. Αδιάσειστη απόδειξη και τροφή για γνώση, σκέψη και έμπνευση αποτελούν τα εξαιρετικά cases καινοτομίας και NPD που θα παρουσιαστούν: Activia, Trident, Amstel, BP, Πίτα Παν, Digestive Bars, Καραμολέγκος Κεφάτο, Έψα, ΕΖΑ (Blue Island), ΔΕΛΤΑ Μικρές Οικογενειακές Φάρμες, Νίκας, Apivita, Palo.gr, Idealogy, Sparkling, Global Link, BusinessLike, XΨΖ Γραφιστική, PizzBox, Google Greece, Nielsen, InGroup, Chartis, Firefly Millward Brown, Lanes, Purina, Bioten, Καμινετάκι Θεόφιλος, Oliveshop, Zoo.gr, Travelplanet24, Getitnow, Airtickets είναι μερικά μόνον από τα brands που τόλμησαν «να βγουν μπροστά» στην κρίση.

Από την άλλη πλευρά, πλήθος στελεχών μεγάλων εταιρειών αναγνωρίζουν την ευκαιρία να δουν από κοντά και να ακούσουν από τους ίδιους τους δημιουργούς το πως, γιατί και με ποιό τελικό όφελος προχώρησαν σε νέα λανσαρίσματα και κινήσεις, εν μέσω κρίσης: SCA Hygiene Products, Bodytalk, Alpha Bank, Fox International Channels, Greenmind, Kraft Foods, Pepsico, McCain Hellas, Cosmote, Citibank, Forthnet, Interamerican, Wind, ΕΛΓΕΚΑ, είναι μερικές μόνον από τις εταιρείες που θα παρακολουθήσουν από κοντά το πανόραμα καινοτομίας και ανάπτυξης νέων προϊόντων. Τα στελέχη όλων των παραπάνω εταιρειών, αναγνωρίζουν ότι η καινοτομία και η δημιουργία νέων προϊόντων είναι ο “αιμοδότης” της επιχειρηματικότητας. Το Marketing Innovation & NPD Showcase αποτελεί τη μοναδική πηγή γνώσης πίσω από τη διαπίστωση αυτή.