Το Marketing Week διοργανώνει αυτήν την Πέμπτη, 30 Απριλίου, το Thought Leadership Session με θέμα «Advertising in (a) Crisis: impact, consequences and recovery» και keynote ομιλητή τον Dr. Daniel Knapp, Chief Economist του IAB Europe.

Για τον αντίκτυπο της κρίσης και την επόμενη μέρα.

Το Marketing Week διοργανώνει αυτήν την Πέμπτη, 30 Απριλίου, το Thought Leadership Session με θέμα «Advertising in (a) Crisis: impact, consequences and recovery» και keynote ομιλητή τον Dr. Daniel Knapp, Chief Economist του IAB Europe. Στο session, το όποιο θα πραγματοποιηθεί online και θα διαρκέσει 90 λεπτά, o κορυφαίος αναλυτής θα εστιάσει σε μια σειρά από θέματα όπως ο εκτιμώμενος αντίκτυπος της κρίσης στη διαφημιστική δαπάνη ανά Μέσο, οι συνέπειές της σε διαφορετικούς τομείς της διαφημιστικής αλυσίδας αξιών και ο δρόμος προς την ανάκαμψη για brands, agencies & publishers.

Με την ολοκλήρωση της keynote ομιλίας του, ο Dr.Knapp θα απαντήσει σε ερωτήσεις του κοινού, ενώ αμέσως μετά ο Κωνσταντίνος Καμάρας θα συντονίσει πάνελ συζήτησης με τους Κώστα Σταματάκη (Chief Marketing & Customer Officer, Dixons South East Europe – Κωτσόβολος), Νίκο Σύμπουρα (CEO, Tempo OMD Hellas), Κάρολο Αλκαλάι (General Manager, Star) και Οδυσσέα Ντότσικα (Founder & CEO, TDG). Το 1o Thought Leadership Session του Marketing Week γίνεται με την υποστήριξη του Project Agora και τελεί υπό την αιγίδα του ΣΔΕ.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.advertisinginacrisis.gr.