Το Marketing Club Greece διοργανώνει εκδήλωση στην Αθήνα, στις 27 Ιουνίου, στον χώρο Έβδομος-Multi Event City Loft, αφιερωμένη στις εξελίξεις του marketing στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης (AI).
Σε ένα σκηνικό του μέλλοντος, όπου η τεχνητή νοημοσύνη και τα ρομπότ δεν είναι πλέον φαντασία αλλά πραγματικότητα, τέσσερις επαγγελματίες του χώρου θα μοιραστούν τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους.
Πόσο χρήσιμο παραμένει το marketing όπως το γνωρίζουμε σήμερα; Ποια είναι η πορεία του, καθώς εξελίσσεται παράλληλα με τις νέες τεχνολογίες; Κάθε ομιλητής θα έχει 30 λεπτά στη διάθεσή του για να παρουσιάσει τις απόψεις του και να αναλύσει τις προοπτικές και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το marketing στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης.
Μεταξύ των θεμάτων που θα συζητηθούν είναι οι νέες στρατηγικές, τα εργαλεία και οι τεχνικές που διαμορφώνουν το μέλλον της επικοινωνίας με τον καταναλωτή. Στην εκδήλωση θα μιλήσουν οι: Αποστόλης Αϊβαλής, CEO της Knowcrunch.com, Τάσος Βελιάδης, Partner/Chief Strategist της Socialab, Ιλιάδα Ευαγγελία Κοθρά, Green Digital Marketer, δημιουργός περιεχομένου, συγγραφέας και σύμβουλος επικοινωνίας και Νίκος Μπρούμας, Chief Creative Strategist της Relevance. Μετά τις παρουσιάσεις, η βραδιά θα συνεχιστεί με ένα networking after wine party στο roof garden.