Έσοδα, κόστη και ανάπτυξη σε πρώτο πλάνο

Στο πλαίσιο αυτό, θα παρουσιαστούν ενδιαφέρουσες ομιλίες και cases κορυφαίων διεθνών ομιλητών – από εκδοτικούς κολοσσούς όπως Telegraph Media Group, Der Spiegel, El Mundo κ.α.-  ενώ η ατζέντα του συνεδρίου θα κινηθεί σε τρεις βασικούς άξονες:

1. Στην «πολυμεσική» στρατηγική των εκδοτών, από την άντληση εσόδων (διαφήμιση, επί πληρωμή περιεχόμενο, e-commerce κ.α.), στη διαχείριση κόστους και από την αναδιοργάνωση δομών και τρόπου λειτουργίας, στην αναζήτηση νέων δεξιοτήτων και ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
2. Στην επέκταση σε νέες πλατφόρμες, όπως είναι τα smartphones και τα tablets, αλλά και στα διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα που πιθανόν προκύπτουν.
3. Στην παρουσία των εκδοτικών brands στα social media, με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας, του engagement των χρηστών, αλλά και στα νέα έσοδα.

Τα επιμέρους ζητήματα που θα συζητηθούν καλύπτουν όλους τους τομείς της ψηφιακής εκδοτικής δραστηριότητας, όπως την ανάπτυξη νέου περιεχομένου και νέων –πιθανόν επί πληρωμή- υπηρεσιών, την ενιαία και δυναμική εμπορική πολιτική στις διαφορετικές ψηφιακές πλατφόρμες, ενίοτε σε συνδυασμό με τα «παραδοσιακά» κανάλια (εφημερίδες, περιοδικά κ.α.), την ανάπτυξη ανταγωνιστικού βίντεο περιεχομένου σε διαφορετικές θεματικές κατηγορίες , τις επενδυτικές προτεραιότητες σε πλατφόρμες, ανθρώπινους πόρους και τεχνολογία, τη δημιουργία συνεργειών τόσο σε εσωτερικό επίπεδο, όσο και στην ευρύτερη αγορά.