Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα 2 πρώτα digital events του Interactive Marketing Conference by IAB Hellas 2021, τα οποία είχαν ως κεντρικό πυλώνα συζήτησης το «The Power of Diverse Thinking» και θεματικές κατηγορίες: Διαφήμιση & Επικοινωνία και Επιστήμη & Τεχνολογία. Το 3ο digital event είναι προγραμματισμένο για τις 17 Ιουνίου. Στο πλαίσιο των 2 πρώτων εκδηλώσεων, η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από ερωτήματα, όπως είναι πιο έξυπνες οι ομάδες που δίνουν έμφαση στην ποικιλομορφία της σκέψης; Τι είναι αυτό που τις κάνει πιο δημιουργικές και, εν τέλει, πιο αποδοτικές; Πόσο ρίσκο χρειάζεται να εντάξουμε στις επιλογές μας; Στα events συμμετείχαν στελέχη της αγοράς από εταιρείες, όπως Cosmote, Microsoft, Kaizen Gaming, Newtons και BusyBuilding.