Η ατζέντα του συνεδρίου περιλαμβάνει σειρά ζωτικών ζητημάτων τόσο για τον κλάδο των Media Agencies όσο και για τον ευρύτερο χώρο της επικοινωνίας, όπως: οι αλλαγές στις προτιμήσεις των πελατών και στις πρακτικές τους, οι απαραίτητες νέες δεξιότητες των Media Agencies και οι επενδυτικές προτεραιότητες, οι μεταβολές στη μετρησιμότητα του RoI και τα νέα εργαλεία, ο ρόλος των data στη GDPR εποχή, η σύγκλιση creative και media και οι εξελίξεις στο data driven creativity, οι νέες σχέσεις με τα Μέσα Ενημέρωσης και Ψυχαγωγίας, η συνύπαρξη ή ο ανταγωνισμός με Platforms, MarTech providers και Publisher Content Studios και τέλος, καίρια, o ρόλος του brand trustee και ο στόχος του [email protected]. Η ανακοίνωση των πρώτων keynote speakers θα γίνει τη Πέμπτη 4 Οκτωβρίου.