Από το Marketing Week και με την αιγίδα του GRECA. Το Marketing Week διοργανώνει την Πέμπτη, 14 Μαΐου, το virtual συνέδριο «eCommerce in the Corona Era: Impact, Challenges and Opportunities», το οποίο θα πραγματοποιηθεί online υπό την αιγίδα του GRECA και θα υποδεχτεί επί σκηνής – για πρώτη φορά στην Ελλάδα – την περίφημη Talia […]

Από το Marketing Week και με την αιγίδα του GRECA.

Το Marketing Week διοργανώνει την Πέμπτη, 14 Μαΐου, το virtual συνέδριο «eCommerce in the Corona Era: Impact, Challenges and Opportunities», το οποίο θα πραγματοποιηθεί online υπό την αιγίδα του GRECA και θα υποδεχτεί επί σκηνής – για πρώτη φορά στην Ελλάδα – την περίφημη Talia Wolf, expert στο Conversion Rate Optimization. Η keynote speaker θα αναλύσει τη μεθοδολογία που της επιτρέπει, με τη βοήθεια διαφόρων συναισθηματικών ερεθισμάτων, να επηρεάζει θετικά τις αγοραστικές αποφάσεις των επισκεπτών ενός e-shop.

Στο διάρκειας 3 ωρών συνέδριο θα υπάρχει όμως και έντονη ελληνική παρουσία με ομιλίες και panel discussion, καθότι έχουν ήδη επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους οι Κατερίνα Φραϊδάκη (Πρόεδρος GRECA), Μάκης Θέμελης (Head of eCommerce, Digital Marketing, CRM & Loyalty, Public & MediaMarkt), Γιάννης Γεωργιάδης (Marketing Manager, Yoleni’s), Φωτεινή Σκαπινάκη (Commercial Manager, logika) και Ειρήνη Σαχά (Ιδρύτρια & CEO, Acrossmedia241).

Όλοι τους θα αναφερθούν στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το ηλεκτρονικό επιχειρείν σήμερα και θα μοιραστούν προτάσεις και λύσεις για το πώς θα καταφέρει ο κλάδος να διαχειριστεί και να κεφαλαιοποιήσει τα νέα δεδομένα.

Για περισσότερες πληροφορίες: www.ecommercevirtual.gr