Θα προβληθεί στην οθόνη του 2nd TV Conference

Ωστόσο, γεγονός παραμένει ότι έχει ανάγκη ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο προκειμένου να διασφαλίσει την κερδοφόρα λειτουργία της και τη δυνατότητα επενδύσεων σε νέες αγορές.
Με στόχο την επίτευξη αυτού του στόχου, το 2nd TV Conference, το οποίο διοργανώνεται από το περιοδικό Marketing Week και θα πραγματοποιηθεί στις 11 Νοεμβρίου, θα εστιάσει θεματικά σε τρεις άξονες:

Το νέο μοντέλο περιεχομένου, τόσο στην θεματολογία όσο και στις δομές παραγωγής και τις πλατφόρμες διανομής, τις επενδυτικές προτεραιότητες των καναλιών και ομίλων, καθώς και την αναδιάρθρωση του κλάδου και της αγοράς και το εξελισσόμενο πλέγμα διαφημιστικών επιλογών και νέων υπηρεσιών, όπως προκύπτει από τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των διαφημιζόμενων.

Στην «οθόνη» του συνεδρίου θα κάνουν την εμφάνισή τους διακεκριμένοι ξένοι ομιλητές από καταξιωμένους διεθνείς τηλεοπτικούς ομίλους, καθώς και κορυφαία στελέχη της ελληνικής αγοράς.