Σε επίπεδο digital επικοινωνίας

Η Webjar ανέλαβε το λανσάρισμα και την digital επικοινωνία του Cinobo, της νέας ελληνικής streaming πλατφόρμας που ειδικεύεται στον ανεξάρτητο και arthouse κινηματογράφο. Μέσα από τη δημιουργία μίας ισχυρής online επικοινωνίας, η Webjar στοχεύει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του Cinobo και την καθιέρωσή του ως βασική επιλογή ψυχαγωγίας για τους λάτρεις του σινεμά.

Η digital επικοινωνία της ελληνικής πλατφόρμας έχει ήδη ξεκινήσει από την Webjar, η οποία έχει δημιουργήσει και όλα τα ψηφιακά υλικά και τις καμπάνιες. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Σοφία Παναγιωτίδου, Partner & Chief Operating Officer της Webjar, «είμαστε ενθουσιασμένοι από τη νέα συνεργασία μας με το Cinobo.

Με συνεχόμενο campaign optimization και πολύ καλή στόχευση του κοινού, έχουμε ήδη πετύχει να ξεπεράσουμε κατά πολύ τους στόχους που είχαμε θέσει για τους 3 πρώτους μήνες ζωής της πλατφόρμας. Και συνεχίζουμε!». Για την προώθηση του Cinobo, η Webjar έχει αξιοποιήσει όλα τα βασικά κανάλια επικοινωνίας, όπως, programmatic video DV360, social media, performance, ραδιοφωνικά και native άρθρα.