Στη W2Strategy ανέθεσε η Carrefour τη διαχείριση των δημοσίων σχέσεων της στην Ελλάδα. Την ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων Carrefour στην Ελλάδα έχει αναλάβει η Retail and More, θυγατρική του ομίλου Globalsat – Teleunicom, μετά από συμφωνία με τη γαλλική εταιρεία.

Μετά το άνοιγμα των πρώτων 5 καταστημάτων σε Ζάκυνθο και Χαλκιδική, η Carrefour ξεκίνησε τη λειτουργία 6 νέων καταστημάτων, συμπληρώνοντας πλέον τα 11.

Τα νέα καταστήματα Carrefour δημιουργήθηκαν σε Θάσο, Θεσσαλονίκη, Σαντορίνη και Κω, ενώ το πρώτο κατάστημα της Αττικής, στον Πειραιά, θα ξεκινήσει τη λειτουργία του τις επόμενες εβδομάδες. Στόχος είναι η δημιουργία δικτύου 25 καταστημάτων Carrefour Market και Carrefour Express σε ολόκληρη την Ελλάδα.