Η UM, μετά από διαδικασία κλειστού pitch, κέρδισε τη διαχείριση του media planning & buying της Praktiker Hellas. H διαδικασία ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο, με την εποπτεία της Deloitte, και ολοκληρώθηκε με την ανακοίνωση της απόφασης την Πέμπτη 4 Νοεμβρίου σε όλους τους διαγωνιζόμενους. Η συνεργασία τους ξεκινά άμεσα.

Όπως επισημαίνεται, η UM θα προσφέρει στην Praktiker Hellas την απαραίτητη τεχνογνωσία και καινοτομία για την περαιτέρω ενίσχυση της εικόνας της και την επίτευξη των επιχειρηματικών της στόχων.

Η Praktiker Hellas διαθέτει πανελλαδικό δίκτυο 16 καταστημάτων, e-shop και εξειδικευμένο τμήμα B2B αποκλειστικά για τους Έλληνες επαγγελματίες. Σήμερα, αποτελεί ένα one-stop-shop για όλες τις ανάγκες του σπιτιού και του κήπου.