Στα πλαίσια της συνεργασίας, η So.WOM θα αναλάβει τη στρατηγική διαχείριση των επίσημων λογαριασμών τoυ «Βίκος» σε Facebook, Twitter, YouTube και LinkedIn, με τα πρώτα δείγματα γραφής να αναμένονται στα μέσα Φεβρουαρίου. Ο Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing της ΒΙΚΟΣ Α.Ε., Κωνσταντίνος Σεπετάς, δήλωσε: «Είναι ιδιαίτερη χαρά για μας να συνεργαζόμαστε με νέους ανθρώπους που βρίσκονται σε μια διαρκή αναζήτηση για φρέσκιες και καινοτόμες ιδέες.

Ο ρόλος των social media είναι πλέον καταλυτικός και θεωρούμε ότι επιλέγοντας τις κατάλληλες στρατηγικές  μπορούμε να καταφέρουμε να χτίσουμε μια σχέση εμπιστοσύνης και να επιτύχουμε μια αμφίδρομη επικοινωνία με τους καταναλωτές μας». Από την πλευρά της So.WOM ο Διευθύνων Σύμβουλος, Νίκος Μαρκόπουλος, δήλωσε: «Το νεότερο παιδί του ομίλου μας η So.WOM, είναι και η πιο δυναμικά ανερχόμενη δραστηριότητα μας. Με ενθουσιασμό και ικανοποίηση ξεκινάμε τη συνεργασία με ένα από τα πιο δυναμικά ελληνικά brands και ανυπομονούμε για τα επόμενα βήματα!».