Πρώτη ενέργεια, η επιμέλεια του περιπτέρου στην Anuga

Αντλώντας έμπνευση από το ελληνικό φως, δημιούργησε ένα κατάλευκο, φωτεινό και ανοικτό περίπτερο που διευκόλυνε τη συνεχή ροή του εξειδικευμένου κοινού. Συστατικά της ελληνικής γης, φρέσκα μυρωδικά και λεμόνια σε διάφανα βάζα, έδιναν χρώμα και αίσθηση Ελλάδας τονίζοντας την ελληνική καταγωγή της εταιρείας και την επιλογή φρέσκων και αγνών συστατικών.

Τα κεντρικά μηνύματα του περιπτέρου, «Taste the best of Greece» και «4.000 years of culinary tradition», πρόβαλαν την ελληνική ταυτότητα επενδύοντας στη νέα διεθνή τάση για παραδοσιακά προϊόντα που βασίζονται στην ελληνική, μεσογειακή διατροφή. Στο περίπτερο σερβίρονταν ζεστά γεύματα, σε λευκά τραπέζια ντυμένα με ειδικά σχεδιασμένα τραπεζομάντηλα. Κεντρικό ρόλο έπαιζαν τα λογότυπα των προϊόντων που συνοδεύονταν από το «Cooking Manifesto» της Παλίρροια.