Ύψους 10 εκατ. λιρών
(ΛΟΝΔΙΝΟ) Η συνεργασία περιλαμβάνει τη δημιουργία και υλοποίηση παγκόσμιας ψηφιακής στρατηγικής, καθώς και customer relationship marketing. Η Rapp, η οποία ανέλαβε το έργο με απευθείας ανάθεση, θα δουλέψει επίσης για το b-2-b ψηφιακό λογαριασμό της AkzoNobel, εστιάζοντας σε ψηφιακό CRM πρόγραμμα που σκοπό έχει να ενισχύσει την πιστότητα μεταξύ των επαγγελματιών του χρώματος, σε μάρκες όπως η Dulux Trade. Την κεντρική διαχείριση του έργου θα έχει η Rapp στη Μ. Βρετανία, υποστηριζόμενη από τα γραφεία της σε 36 χώρες. Στο πλαίσιο του έργου, θα αναπτυχθεί νέο, παγκόσμιο site της AkzoNobel που θα αντικαταστήσει τις τοπικές ιστοσελίδες. Τον διαφημιστικό λογαριασμό, αξίας 60 εκατ. λιρών, χειρίζεται η Bartle Bogle Hegarty.